Lukáš Heinz se již 10 let se podílí na tvorbě a vývoji velkých e-commerce řešení a to především z pohledu procesního přístupu a řízení. Má zkušenosti v roli projektového manažera tak v roli produktového manažera. Nejvíce Lukášovu práci ovlivnily agilní postupy a uvažování. Realizoval zavádění agilních metodik do firmy jak na úrovni implementace projektu, tak i na úrovni samotného řízení firmy a ne-IT oddělení. Lukáš moc dobře ví, co je Scrum a nebojím se ho použít – prošel si ho jako Scrum Master a Product Owner. Mimo IT je Lukášovou vášní tanec – salsa, bachata, kizomba.
Jako CTO má zodpovědnost za tvorbu e-commerce systému Shopsys Framework, které změní svět tvorby velkých e-commerce řešení na míru.
Vašek Macíček se během tří let vypracoval z pozice asistenta projektového manažera na pozici vedoucího oddělení nových zakázek. Jako projektový manažer teď pracuje ve společnosti Shopsys, která staví velké e-shopy na míru. Vašek má zkušenosti s řízením krátkodobých i dlouhodobých projektů, malých či velkých firem. Díky své touze po vědění, jeho přizpůsobivosti a silné touze po poznání nového na sobě Vašek pracuje a každý den se posouvá dál. Baví ho v práci aplikovat agilní postupy a jejich aplikace do týmu. Kromě sportu ho baví čtení a vše kolem projektového řízení.
WORKSHOP
Prožijete si a naučíte se různé hry a aktivity pro efektivnější a příjemnější meetingy všeho druhu.
Tento workshop je určen pro scrum mastery, team leadery a manažery, kteří vedou či facilitují meetingy a chtějí mít účastníky aktivní a angažované.
Představte si situaci: je horké letní odpoledne a váš tým se právě vrátil z oběda do sluncem vyhřáté místnosti s nefunkční klimatizací. Všichni jsou unavení a takřka komatózní. A vy s nimi potřebujete udělat důležitý brainstorming či vyřešit nějakou nepříjemnou situaci a už předem víte, že to bude peklo. A na meeting máte jen hodinu, takže potřebujete mít všechny aktivní hned ze startu. Vše co potřebujete je dobrý nakopávač!
V průběhu workshopu vám ukážu několik her a aktivit, které dokáží v krátké době aktivizovat tým a dostat je do použitelného stavu. Některé hry jsou jen pro zábavu a nabrání energie jiné váš tým i něco naučí či je naladí na potřebnou vlnu – agilní přístup, kreativita … Některé hry jsou vhodné do týmů, které se znají a cítí se mezi sebou v bezpečí, jiné spíše pro nově sestavené týmy, kde je vhodnější našlapovat obezřetně. Každopádně jsou všechny krátké tak, aby splnily svůj účel během 5 až 10 minut.
Přihlašování na workshopy letos nebude. Volíme pro 10. ročník novinku aneb kdo dřív přijde, ten dřív mele.