Jmenuji se Petr Mašek, jsem projektový manažer a také experimentátor agilních technik. Projektovému řemeslu jsem se vyučil ve společnosti Andersen Consulting (nyní Accenture), kde jsem pracoval čtyři roky. Ve spořitelně jsem součástí transformačního týmu. Vedl jsem change management tým a také tým, který má na starosti agilní způsob práce.
V roce 2017 jsme se vydali na cestu, která nám pomůže být blíže klientům, lépe jim naslouchat a co nejpřesněji a nejrychleji reagovat na jejich potřeby – na cestu do “future bank”. Asi si říkáte, že na tom není nic zvláštního, že by to měla dělat každá banka… Jenže jak změnit 190 let starou banku na moderní a flexibilní organizaci? Má se klient přizpůsobit bance, nebo banka klientovi?
Poslechněte si příběh, jak jsme na to šli v České spořitelně. Uslyšíte o bourání sil, zahození staré organizační struktury, sloučení byznysu a IT a zorganizování se podle klientských cest. Vysvětlíme, jestli je lepší se naučit rychle failovat a dodávat menší části, nebo utrácet peníze a čas na obřích projektech. A nezapomeneme na naše oblíbené zkratky KPIs, OKRs a další pojmy agilní slovníčku.