Lusine je arménská Američanka, která získala bakalářský titul v oboru radiační biologie na Suffolk University (Boston, USA). Lusine pracuje v oblasti technologií po celou dobu své devatenáctileté kariéry.
Jedním z jejích prvních významných úspěchů bylo úspěšné vedení týmu odpovědného za budování telekomunikační infrastruktury v Bostonu (USA). Nebyl to jen tak ledajaký tým – technici byli součástí tvrdých odborů, což vyžadovalo jedinečný přístup. Právě v této práci poprvé poznala sílu tzv. Servant Leadership.
Mezi její další úspěchy patří programové řízení zavádění nových technologií v regionu EMEA a LATAM pro společnost s mnohamiliardovým obratem, dohled nad komplexní konvergencí a automatizací procesů pro více než 1000 uživatelů v organizaci Engineering and Service Delivery a pomoc vedení globální společnosti vyrábějící cement a stavební materiály při realizaci digitální transformace.
Během své kariéry Lusine zdokonalovala a pilovala své vůdčí schopnosti a dospěla k závěru, že tzv. Servant Leadership je nejlepší metodou, kterou lze použít k budování a udržení vysoce motivovaných a produktivních týmů. Ve volném čase ráda vaří a tráví čas s přáteli a rodinou.
Research shows companies with disengaged employees earn lower profits. More often than not, organizations have low employee satisfaction and high employee turnover. Why? Management style and culture has a direct impact on employee happiness. Join Lusine Yeremyan to discuss Servant Leadership, a method used to build not only excited but also highly productive teams. What is the magic behind it? What are the principles and characteristics of a Servant Leader? Let’s identify at least 3 key things you can do to help your teams become more successful.