240

Pavlína Louženská

Zakladatelka a konzultantka

#HolkyzMarketingu

Pavlína konzultuje produkt, marketing a byznys primárně pro technologické startupy a lifestyle značky. Za poslední rok pomáhala 300+ firmám v zemích po celé Evropě, nejen jako Lead Mentor Google for Startups pro Evropu a Afriku. Založila platformu #HolkyzMarketingu, která dnes má přes 28 000 členek. Je členkou správní rady Transparency International a certifikovaným trenérem Google pro Design Thinking a Entrepreneurship. Získala stipendia Young Transatlantic Innovative Leaders Initiative Fellowship, Czech-German Young Professionals a Aspen Institute Young Leaders. Zasedá v porotě TechStars Startup Weekend, Cannes Young Lions nebo European Commission Social Innovation Competition a pravidelně hostuje Startup Disrupt Female Leaders nebo Design Thinking Talks V roce 2020 se dostala do výběru Global Startup Awards jako Ecosystem Hero of the Year a mezi 20 lidí, kteří podle Hospodářských novin definovali 2020. Píše na pavlinaspeaks.com

Téma 13. ročníku konference je Tips & Tricks – v čem jsi Experienced Professional, tedy ten kdo pracuje s fortelem?

Jen na workshopech Design Thinking jsem za posledních 12 měsíců potkala 1500 lidí. Proto na první pohled vypadám na pódiu tak spontánně a v klidu. Jsou za tím stovky hodin nad scénářem, přípravou i feedbackem. Ale o to více si to teď užívám.

Co pro Tebe znamená  fortel a proč je důležité experience sharing, tedy předávání Tips & Tricks?

Ročně potkám jako mentor 300+ startupů a během každého setkání si znovu potvrdím, že přestože jsme tu hodinu začínali jako Mentor a Mentee, odcházíme z ní obě strany v obou svou rolích. Já se učím, jak funguje AI v Ghaně a oni jak vyplnit Value Proposition Canvas. A díky oboustranné výměně mohou vznikat výjimečné věci.

Anotace

Design Thinking: Let’s get real

You’ve read the book, you’ve seen the TED talk, but now it’s time to apply Design Thinking on a real business. During an interactive workshop, Pavlína will lead you through the Design Thinking process. She’s going to illustrate the exercises with first hand case studies and hard data. So you can start applying the framework in your company the moment the workshop is finished.

Tip: You can’t just listen to this workshop, prepare to get dirty. That’s the best way to learn.

Další přednášející
Na koho se můžete těšit

Zůstaňme v kontaktu

Odebírejte novinky a už vám nic neunikne.