Tomáš Havryluk, místopředseda představenstva Alza.cz a.s. patří mezi služebně nejstarší manažery Alzy, se kterou začal spolupracovat už jako student doktorského studia na FEL ČVUT v roce 2007. Několika hodinové konzultace nad vývojem interního infomačního systému se postupně změnily v práci na plný úvazek, a Tomáš tak za více než 15 let svého angažmá v Alze stál u zrodu mnoha projektů a inovací, díky kterým se celá firma neustále posouvá a roste. Je ztělesněním podnikatelské filozofie Alzy, kdy technologie a svět internetu mění a posouvají svět byznysu.
V Alze zakládal IT oddělení, ve kterém postupně vykrystalizovalo samostatné oddělení online marketingu. S růstem firmy, rostla potřeba náborů nových kolegů, která ho vedla k založení HR oddělení. Během sedmi let se vypracoval na člena nejužšího vedení firmy jako místopředseda představenstva a v této roli dosud působí.
Vedl a realizoval řadu projektů, které nastavily nové standardy nejen české e-commerce. Zasloužil se o zrod payboxů umožňujících samoobslužné bezhotovostní i hotovostní platby na pobočkách, a stál i u začátků doručování objednávek do samoobslužných výdejních AlzaBoxů. Z pozice předsedy představenstva vede zejména strategické projekty firmy, ale také všem týmům připomíná, že vše jde dělat ještě lépe a neustále posouvat.
Takový je i sám vůči sobě. Ve volném čase rozvíjí své potápěčské vzdělání studiem i praxí, prohlubuje své jazykové znalosti a při čtení prokládá krásnou literaturu rozvojovými tituly.
V moderované diskusi s Tomášem Havrylukem se ponoříme nejprve do tématu udržitelného růstu firem, jak růst a zároveň si růst nenechat přerůst přes hlavu a jak firmu připravit na nepříznivé situace. Budeme také mluvit o tom, jak postavit IT-driven firmu, kde se mísí IT a business, aby si rozuměly a aniž by mezi sebou stavěly překážky. Jak inovovat a budovat tu správnou kulturu, aby organizace transformaci třeba ani nepotřebovala. Na závěr se pobavíme o tom, na co by neměl každý z nás zapomínat každý den – ať už se jedná o manažera nebo každého jednotlivce v organizaci.