Jirka se zaměřuje na oblasti change-managementu, OKR a propojení vizí a strategií s každodenním fungováním týmů. Jeho doménou je „Product-Market Fit“ přístup, zejména v oblastech e-commerce a technologických startupů (mj. spoluzakladatel nomodo.io). Jako certifikovaný Scaled OKRs Coach a člen OKRs Coach Network pomáhá v Heureka Group s transformací byznys modelu na marketplace a rozvojem prostředí orientovaného na přínos pro zákazníky. Využívá přitom své dlouholeté znalosti s vedením velkých on-line projektů, produktovým vývojem, marketingem a change managementem.
V minulosti působil jako CMO ve startupu Smartsupp, řídil redesign a webový vývoj eshopů (mj. Pneumatiky.cz, Okay.cz a Jena-nábytek) a 10 let budoval eshop SportObchod/Sportega, který spoluzakládal. S Jirkou se můžete pravidelně potkávat v OKR Master Mindu. Aktuálně také pomáhá s nastartováním OKR v Czechitas.
Bojujete ve firmě s rozptýlenou pozorností, přemírou skvělých nápadů, nesourodými týmy a problémy v komunikaci? Stojíte před velkou výzvou, která vyžaduje soustředění na dlouhodobý cíl? Plánujete důkladnou změnu celého byznys modelu? V případové studii se dozvíte, proč se Heureka (Group) rozhodla využít OKR framework a podíváte se, jak to fungovalo v praxi. Uvidíte příklady úspěchů a dramatických zlepšení, ale také situace, kdy OKR nevyšlo podle plánu a bylo nutné hledat alternativní přístupy a řešení. Nakonec získáte konkrétní tipy, jak rychle zavést jednoduché prvky OKR přístupu a nastartovat pozitivní změny.