Zdeněk je partnerem v oddělení Consultingu v EY Česká republika s více než patnácti lety zkušeností. Ve své každodenní praxi se dlouhodobě zaměřuje primárně na propojování klíčových pilířů firemního fungování – lidí a organizace, technologií, business specifik a regulatorních rámců.
Ze sektorového hlediska je jeho dosavadní kariéra spjatá především s projekty v automobilovém a farmaceutickém průmyslu. Zdeněk je zároveň certifikovaný odborník PMI a AgileSHIFT.
V posledních letech věnuje Zdeněk podstatnou část svého času tématům spojeným s pojmem Total Experience. Tedy tomu, jak nahlížet na zákaznickou a zaměstnaneckou zkušenost z jedné perspektivy – kde a jak se vzájemně ovlivňují nebo kde jedna končí a druhá naopak začíná.
Zdeněk je hrdým team-leaderem expertních konzultantů, kteří na denní bázi řeší s klienty témata spojená s Change Management, Learning & Develoment, rovným odměňováním, či “HR as a service”.
Kde začíná a končí zaměstnanecká zkušenost a proč stále více firem hledá nové způsoby, jak angažovat a udržet své zaměstnance či zaujmout potenciální kandidáty? Jaká témata byla před deseti lety klíčová pro zaměstnavatele, a co tehdy firmy považovaly za účinné pro zvýšení spokojenosti, posílení vztahu se zaměstnanci a jejich dlouhodobou retenci? Jak vypadá situace dnes, v polovině 20. let 21. století, z pohledu zaměstnavatelů i samotných zaměstnanců? V době, kdy nezaměstnanost dlouhodobě osciluje kolem hranice 3 %, stále více zaměstnavatelů zjišťuje, že pouhé přeplácení není jedinou cestou, jak získat a udržet si kvalitní zaměstnance.
Jak covidové období spolu s dalšími změnami, jako je nástup AI a generační obměna, ovlivnilo přístup firem k zaměstnanecké zkušenosti? Jak dnes firmy vnímají potřeby různých generací a jak se vyrovnávají s výzvami, kdy některé role přebírá technologie, zatímco jiné zůstávají obtížně obsaditelné? Shodují se očekávání a potřeby kandidátů a zaměstnanců s tím, co firmy považují za důležité a efektivní pro správnou zaměstnaneckou zkušenost? Jak by měly firmy pracovat s tématem EX v kontextu své strategie, když lidé jsou to nejcennější, co mají?
Podívejme se na aktuální výzkum EY a zkušenosti, které představí Zdeněk Dušek, Partner People Consulting.