Milí přátelé,
jak jsme již předeslali, chystáme pro Vás letos novinku – OPEN DOORS.
Co je to OPEN DOORS?
Jedná se o osobní patnáctiminutové one-to-one konzultace s odborníky na Vaše libovolné téma, a to přímo na konferenci.
Kdy se mohu přihlásit?
Den D nastane 15.8., kdy spustíme aplikaci Eventee a otevřeme v ní pro Vás 20 slotů. Bude potřeba rychle jednat!
Kolik to stojí?
Neplatíte nic navíc, konzultace jsou v ceně vstupenky! Nemáte ještě lístek na letošní konferenci? Pojďme to rovnou napravit.
Jak si rezervovat konzultaci?
Počet slotů je omezený!
Budeme mít volná místa jen pro 20 z vás. Nenechte si ujít tuto exkluzivní příležitost prodiskutovat s některým z našich guru konkrétní témata, která vás zajímají.
S kým si budete moct osobně popovídat?
Bruno Morgante
PMO Leader, Coach, Mentor, Speaker
Bruno se představuje slovy: „Řeším problémy a dosahuji výsledků“.
Má více než 18 let zkušeností z velkých nadnárodních společností, kde vede početné týmy projektových manažerů, portfolio manažerů a PMO specialistů.
Jako kouč a mentor Bruno podporuje lidi na jejich cestě osobního rozvoje. Poskytuje poradenství, podporu a konzultace v oblasti vedení, komunikace, osobního rozvoje, kariérního růstu, řízení PMO, portfolia, programů a projektů.
Michal Korf
COO BiQ Group a prezident Komory projektových manažerů
Michal se celou svou kariéru zaměřuje na delivery a řízení projektů. Je nejen zkušený projektový manažer, ale i mentor a školitel PRINCE2.
Od roku 2022 je členem vedení technologické skupiny BIQ Group, do které nastoupil po předchozích zkušenostech z consultingu i různých pozic v mezinárodním prostředí.
Michal neustále posouvá rostoucí skupinu v komplexitě a kvalitě dodávek pro klienty. Je přesvědčen, že kvalitní projektový management je při vývoji komplexních technologických řešení naprostý základ.
Michal je mimo jiné i prezidentem Komory projektových manažerů.
Roman Senecký
COO Mondi Kraft Paper
Roman zastává pozici Chief Operating Officer v divizi Mondi Kraft Paper. Co to znamená? Je to prakticky ten, kdo má na starosti provozní stránku 6 závodů výroby papíru obalových materiálů a buničiny.
Ve firmě s 1600 zaměstnanci a obratem 500 mil EUR se Romanovi podařilo zvýšit produktivitu o 50 %, získat čtyři světová ocenění PPI Awards, dále dosáhnout 85% spokojenosti zaměstnanců a zrealizovat investice v hodnotě cca 220 milionů EUR.
Roman je mimo jiné spoluautorem knihy „Základy podnikání“, která získala cenu Kniha roku 2010.
Jeho osobním mottem je: „Pomáhat lidem dosáhnout cílů, které si sami neodváží stanovit“.
Martin Klusoň
CEO Symphera, čestný prezident KPM
Martin je uznávaným lektorem, konzultantem a mentorem. Ve své pozici generálního ředitele rád sdílí své vize napříč firmou a klade důraz na hodnoty.
Vyškolil tisíce projektových manažerů, product ownerů a scrum masterů v ČR, Evropě či USA. Pomáhá klientům na významných projektech, s agilními transformacemi, nastavením PMO a mnoha dalšími aktivitami. Často je zván členy boardů, aby jim pomohl se změnami v řízení společností.
Martin je znám pro svou otevřenost, upřímnost a férovost. Klienti oceňují nejen jeho zkušenosti, ale zejména schopnost jednoduše vysvětlit odborná a těžká témata.
Petr Martinásek
Transformační kouč a mentor – RAINFELLOWS
Petr má 11 let zkušeností s tím, jak propojit leadership, procesy a organizační strukturu v jeden fungující stroj. S RainFellows se podílí na malých i velkých transformacích v ČR a SK. Petr přistupuje k praktikám, nástrojům a frameworkům jako k „bonboniéře“, která vychází z Agile, Lean, Baťovin nebo servant leadershipu. Lídrům, týmům a celým organizacím pak pomáhá z ní vybrat možnost, která nejlépe odpovídá jejich specifickým potřebám a kontextu.
Ve firmách i v osobním životě je dobře známý svou velkou dávkou nadšení a pozitivním myšlením, které je extrémně nakažlivé.
Jdete do toho?
Ujistěte se, že jste dokončili svou registraci na konferenci před 15.8.
A pak už stačí jen sledovat svou e-mailovou schránku, následovat instrukce v našich dalších mailech a být mezi prvními 20 zájemci.
Díky, že jste s námi!
Váš konferenční tým